QuickScan

Slimmer werken
Klanttevredenheid stijgt
Tevreden collega’s
Betere marges
Ontdek groeikansen

QuickScan aanvragen

Helpdesk

Heeft jouw organisatie een centraal punt waar medewerkers hun vragen kunnen stellen?

Om continu te kunnen verbeteren is het een must om te weten welke vragen medewerkers aan de interne organisatie stellen en welk antwoord daarbij gegeven is. De Helpdesk module van Elevate helpt de organisatie en de medewerkers bij het inschieten van tickets en het intern afhandelen van deze tickets. 

Met de handige chat functie kan zowel met de medewerker als met de interne organisatie rondom de ticket afgestemd worden, totdat de ticket naar tevredenheid beantwoord is.

Selfservice

De Helpdesk module biedt de mogelijkheid om zelf antwoorden te vinden in de FAQ of in de handboeken van de organisatie. Maar ook bestellingen of reserveringen regel je via de Helpdesk module.

Medewerkers raken steeds meer gewend om zelf te ‘shoppen’ naar informatie in de organisatie, Elevate zorgt dat jij jouw organisatie hier op in kunt richten.

 

Rapportages

De binnengekomen tickets geven direct inzicht in verbeterpunten in de organisatie. Elevate biedt handige rapportages waardoor je probleemgebieden in de organisatie herkent en er mee aan de slag kunt.

Elevate staat in het teken van Continu Verbeteren, ook de Helpdesk module is een goed voorbeeld hoe je efficiëntie koppelt aan werkplezier.

 

 

De belangrijkste voordelen

Verhoog het werkplezier door vragen van medewerkers efficiënt te beantwoorden met de Helpdesk module van Elevate. Kanaliseer tickets eenvoudig in de organisatie met handige chatfunctionaliteit om tot een afgehandelde ticket en een tevreden medewerker te komen. 

Leer van binnengekomen tickets om de organisatie verder te verbeteren door verbeterde instructies of problemen te structureel te verhelpen en voorkom dezelfde vragen in de toekomst.

Minder verloop

Borg de persoonlijke aandacht in jouw organisatie, zie en waardeer jouw medewerkers en faciliteer ze optimaal.

Meer kwaliteit

Uniformiteit is de sleutel naar kwaliteit. Borg kennis en procedures en gebruik de feedback van medewerkers en klanten om continu te verbeteren.

Werkgeluk

Elke medewerker is anders. Zorg dat je jouw medewerkers kent en speel in op de individuele behoeftes en wensen voor meer werkgeluk.

whitepaper_Elevate

Ontvang nu 5 tips om je collega's te binden, boeien en behouden!

Klaar voor de volgende stap?

2-kleurrijker-profiel
2024 Elevate